Časté dotazy (FAQ)

O nás

Proč pracovat pro Fortunu?

I když Fortuna patří mezi velké mezinárodní firmy a mohlo by se zdát, že bude mít kulturu korporátu, opak je pravdou a my fungujeme jako jeden tým, který neztratil smysl pro slušnost, přátelství a ohleduplnost. Naším cílem je poskytovat takové služby, které bychom rádi sami využívali, a proto většinu z nás tvoří fanoušci sportu a sázení, kteří dělají svou práci s velkým nadšením.

Co pro nás znamená práce?

Připojit se k nám neznamená tvrdě pracovat, jde o spolupráci. Jsme jeden tým. Chceme do hry vnést více zábavy a vzrušení a máme jednu společnou věc, a to je vášeň pro sport a zábavu.

Kde všude Fortuna působí?

Po celé České republice máme rozsáhlou pobočkovou síť. Centrála sídlí v Praze a mezinárodně působíme v Polsku, Rumunsku, Slovensku a Chorvatsku.

Výběrové řízení

Jak se mohu ucházet o práci?

Je to opravdu snadné. Vyberte si pozici, o kterou máte zájem, vyplňte on-line formulář a přiložte svůj životopis nebo vložte odkaz na váš LinkedIn profil.
 

Jak probíhá výběrové řízení? 

Každá pozice vyžaduje trochu jiný náborový proces. Je to z toho důvodu, že k výběrovým řízením musíme přistupovat s ohledem na specifika jednotlivých pozic. Každého kandidáta dopředu informujeme o tom, jak bude výběrové řízení probíhat, s kým se sejde a co ho čeká. Naším cílem je, aby z našich pohovorů odcházeli kandidáti s dobrým pocitem, bez ohledu na jeho výsledek, proto se nesou v duchu přátelské a uvolněné atmosféry. 

Kde všude se můžu přihlásit do výběrových řízení?

Můžete se přihlásit na volné pozice přes naše kariérní stránky nebo přes inzertní webové portály, kde naše pozice inzerujeme.

Mohu požádat o více pozic? 

Ano, můžete se ucházet o všechny pozice, které vás zajímají.
 

Jaké požadavky musí kandidát splňovat?

Na každou pozici jsou stanoveny jiné požadavky, které vždy naleznete podrobně uvedené v jejím inzerátu.

Potřebuji nějakou konkrétní kvalifikaci nebo zkušenosti? 

Základem je být připraven společně s námi vytvářet dobrou a přátelské atmosféru, jak na centrále, tak na našich pobočkách, kde se zároveň očekává profesionální zákaznický přístup k našim klientům.

Pro manažerské role budete potřebovat zkušenosti s vedením týmu, odolnost a přizpůsobivost rychle se měnícím požadavkům a změnám. Prostředí je u nás hodně turbulentní, ale zase na druhou stranu žádný den není stejný a každá změna je zároveň novou výzvou.

Jaké jsou požadavky na práci Asistenta sázkového prodeje na pobočkách?

Na pobočkách potřebujeme především komunikativní lidi, kterým se každodenní kontakt s našimi klienty a zákaznický servis nikdy neomrzí. Dále požadujeme čistý trestní rejstřík, alespoň střední odborné vyučení a výhodou jsou pro nás zkušenosti na prodejní pozici.

Je potřeba mít zkušenosti s prací v prodeji?

Praxe v prodeji je pro nás velkou výhodou, ale ne podmínkou. Při nástupu čeká každého zaměstnance program zaškolení a adaptace, ve kterém se dozví všechny důležité informace, které mu pomůžou rychle se zorientovat, i když v oboru nemá praxi.

Který profil potřebuji pro svou práci Oblastního manažera pro pobočky?

Na tuto pozici hledáme kolegu s ochotou cestovat, převzít odpovědnost za vedení týmů, mít zkušenostmi s plánováním směn, náborem nových kolegů a zejména být klientsky orientovaný a mít obchodního ducha pro plnění prodejních cílů.

Co v názvu pozic znamenají pojmy "group/junior/senior" ?

Group je označení pro naši centrálu v Praze, tedy pro vedení společnosti celé skupiny FEG (Fortuna Entertainment Group) a všechny zaměstnance, jejichž práce má mezinárodní přesah, to znamená, že se zaměřují na všechny země, ve kterých Fortuna působí. Junior je označení pro startovní pozici. Neočekáváme na ni od kandidátů rozsáhlé zkušeností, ale do budoucna má velký potenciál růst a získávat stále nové znalosti a dovednosti. U pozic s označením "senior" naopak očekáváme, že kandidát už bude mít za sebou dostatečnou praxi na obdobné pozici a bude moct své zkušenosti předat ostatním kolegům.

Nabízí Fortuna také pracovní příležitosti v zahraničí?

Ano, jelikož působíme i na mezinárodních trzích v Polsku, Rumunsku, Slovensku a Chorvatsku, je možné, se přihlásit i na vypsané pozice v těchto zemích.

Nabízíte pracovní příležitosti i pro studenty?

Ano, na některé pozice sháníme i studenty a nabízíme jim možnost přivydělat si při studiu a získat zajímavou praxi pro svůj životopis. Nejčastěji sháníme šikovné studenty na naše pobočky, na spolupráci na dohodu o provedení práce nebo dohodu o pracovní činnosti.

Jak nakládáte s mými osobními údaji?

Vyplněním on-line formuláře souhlasíte s tím, že vaše osobní údaje můžeme využívat během náborového procesu. Pokud se dohodneme na spolupráci, použijeme je k vytvoření vaší personální dokumentace. Souhlas se zpracováním osobních údajů lze kdykoliv zrušit. Více naleznete v sekci Ochrana osobních údajů.

Benefity

Jaké nabízíte benefity?

U každé inzerované pozice můžete najít výčet benefitů, které se k ní vztahují. Pokud by vám něco v rámci nabídky benefitů nebylo jasné, neváhejte se zeptat během komunikace s personalistou nebo během pohovoru, kde je vždy prostor pro vaše dotazy.

Rozvoj a vzdělávání

Organizujte ve Fortuně pro nové zaměstnance vstupní školení (Onboarding)?

Ano, každý zaměstnanec u nás projde strukturovaným tříměsíčním plánem zaškolení, ve kterém se dozví nejenom nejdůležitější informace o firmě, businessu a jeho pracovní pozici, ale zároveň se v rámci jednotlivých školení setká s každým oddělením ve firmě, které mu představí svou práci a kompetence.

Kde probíhá školení nových zaměstnanců?

Školení pro nové zaměstnance, kteří nastupují na centrálu probíhá v sídle naší společnosti v Praze. Pro zaměstnance, kteří nastupují na některou z poboček v ČR probíhá zaškolení ve školících centrech a také přímo na pobočkách formou „on-the-job“ s trenérem.

Jak dlouho zaškolení trvá?

Pro pozice na centrále 3 měsíce (celou zkušební dobu, pokud je tříměsíční). Na pobočkách je zaučení kratší, probíhá přibližně dva týdny a dále se nováček učí přímo v provozu společně se zkušeným kolegou.