Zpět na týmy

Naše týmy

Call centrum

Oddělení: Call centrum
Místo: Fortuna Game a.s., budova Churchill, Italská 2581/69 – Churchill II, Praha 2 – Vinohrady




Call centrum patří pod oddělení Marketing. Našim hlavním úkolem je poskytovat podporu našim klientům a také pobočkové síti. 

Jako komunikační kanály používáme telefony, e-maily, chaty a sociální sítě. Někteří máme specifické zaměření například na slovenské zákazníky nebo podporu klientů v procesu registrace.

Práce na tomto oddělení je skvělý start pro další kariéru ve Fortuně, protože se tady dá hodně naučit o našich zákaznících a fungování celé firmy jak uvnitř, tak navenek.

Naše Call centrum se dělí mezi dvě oddělení. Prvním oddělením je Helpdesk. Zde kolegové zajišťují technickou podporu pro naše kolegy na pobočkách, když nevědí přesný postup, případně došlo k neočekávané technické chybě nebo změně. Jsou k dispozici pro naše kolegy každý den včetně sobot, nedělí a svátků – protože stejně jsme otevřeni i pro naše zákazníky.

Druhým oddělením je Customer Care, které poskytuje podporu pro naše zákazníky, kteří využívají online sázení a hraní. Úkolem Call centra je být k dispozici zákazníkům prostřednictvím emailové komunikace, chatů a telefonátů.

V rámci Call centa můžete růst z pozice Helpdesk operátora nebo Customer Care operátora na pozici Shift Coordinatora nebo Customer Care Supervisora.

Nejnovější uveřejněné pozice

Ostatní země

Group Customer Experience Coordinator

Centrála FEG: Praha
Call Centrum

Customer Care Translator for Polish market

Centrála FEG: Praha
Call Centrum

Blog

Fortuna se stala vítězem v soutěži „Kanceláře roku 2020“ v kategorii Finanční Instituce
Více informací