CSR aktivity

Ve Fortuně kopeme za Nadaci Alsa

Pamatuješ si na „Ice Bucket Challenge“? Ano, to byla ta slavná kampaň, která v minulých rezonovala zejména na sociálních médiích, kde na sebe lili kbelíky ledové vody osobnosti jako třeba Lionel Messi, Mark Zuckerberg nebo Bill Gates.

Tématem této kampaně byla zákeřná nemoc: Amyotrofická laterální skleróza (ALS). Jedná se o progresivní nervosvalové onemocnění, které postihuje motorické nervové buňky v mozku a míše. Pokud tyto buňky nefungují nebo odumřou, mozek nedokáže ovládat svaly a jejich pohyby. Svaly postupně slábnou a atrofují. Léčba ALS dosud neexistuje. Proto je třeba intenzivní výzkum.

A to důvodem, proč jsme v roce 2019 vstoupili do hry i my. Jako generální partner pomáháme financovat nadaci Alsa, která sdružuje pacienty, profesionály i laiky.

Nadace Alsa splnila jedno ze základních kritérií, které rozhodovaly o tom, kam směřovat naši finanční podporu, a to možnost s vybraným subjektem úzce spolupracovat na konkrétních projektech i celkovém rozvoji. Proč?

My ve Fortuně nechceme hru jen sledovat, ale aktivně hrát – a přispět k tomu, abychom ALS porazili co nejdříve.

Naše finanční příspěvky Alsa využívá zejména ke své profesionalizaci a k šíření osvěty a povědomí o ALS. Cílem je, aby se ALS dostalo více pozornosti ze strany odborníků, odpovědných organizací i široké veřejnosti.

Tím, že ve Fortuně pracuješ, přispíváš k tomu i ty. Děkujeme.